Op naar Orlando

14 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg wakker. Peters mobiel bleef maar rammelen.
Het was Koen de makelaar. ... Ons huis aan de Luxemburgstraat is onder voorbehoud verkocht. Dat is een geweldig begin van de dag.
Na te hebben ontbeten bij Subway. Geholpen door een schattige jongeman/ vrouw met een prachtig make upje. hebben we de koffers gepakt uitgechekt en vertrokken richting Orlando. Onderweg geluncht bij Dunkin donut en nu heerlijk met onze voeten in het privé zwembad. Welterusten voor jullie en wij gaan zo eten.
Groeten van ons.

1. Oma vogel:
    15 augustus 2017
    Wat fijn dat jullie huis is verkocht ! Dat is lekker relaxt vakantie houden.
    Ik geniet van jullie blog. De foto's geven een mooi beeld van de omgeving.
    liefs XXX
  2. Patrick&Doortje:
    15 augustus 2017
    Hè gefeliciteerd met jullie verkoop. Gaaf dat je dit op je vakantie te horen krijgt. Dat wordt natuurlijk dubbel genieten.
  3. Patrick&Doortje:
    Hè Peter volgens mij is de benzine daar stukken goedkoper.
    Zou je wat mee willen nemen.
  4. Harry & Irma:
    15 augustus 2017
    Erg fijn te horen dat jullie het zo naar de zin hebben én dat het huis verkocht is. Wauw!! Geniet van deze droomreis!! Lieve groetjes.