Dusseldorf airport naar Atlanta airport

12 augustus 2017 - Düsseldorf International Airport, Duitsland

Vliegtuig optijd vertrokken - kleine vertraging van 10 minuten.
Het was een bumpie vlucht bijna gehele vlucht met gordel om. Soms even de benen strekken en naar het toilet.
Maar het was verder een fijne vlucht.
Op Atlanta begon de ellende.
Wachten wachten wachten. Formulieren invullen die Vlgs de stuwart niet hoefde maar vlak voor douane toch nog even moest, dit zorgde voor nog meer oponthoud. In de lange rijen staande hadden wij al door dat de overstap naar Fort lauderdale niet gehaald zou worden. Dus rustig zuchtend wachten tot de douane.
De douaneambtenaar maakte het goed. Probeerde onze namen uitte spreken. Onze vlucht was reeds omgeboekend. De laatste 1.45 uur hebben wij in de first class doorgebracht. Beenruimte en wij werden Door de vriendelijke stuwart op onze wenken bediend.
Auto opgehaald en naar Collins hotel gereden. Nu lekker slapen . Zijn tenslotte nog maar 26 uur op.

1. Oma vogel:
    12 augustus 2017
    Best een vermoeiende reis, maar ik ben erg blij dat jullie goed zijn aangekomen.
    Lekker uitrusten en dan..........genieten maar XXX
  2. Gerdie en Klaas:
    12 augustus 2017
    Fijn dat jullie goed over gekomen zijn. Met Toos en Kaatje gaat het prima, ze zijn allebei erg lief! Dikke knuffel van ons!!
  3. Marloes:
    12 augustus 2017
    Wat leuk om zo mee te lezen lieve collega.. slaap lekker.. en enorm genieten daar xxx