Naar huis

25 augustus 2017 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Wakker 07.30 u ( Nederlandse tijd 13.30 u)
Douchen aankleden koffers dicht en gaan ontbijten.
Peter wil om 11.30 u op het vliegveld van Fort Lauderdale zijn. Nadat de wij de auto hebben ingeleverd zal het hele proces van inchecken en controles weer beginnen. Wij hopen dat het sneller zal gaan dan op de heenweg. Om 14.55 u ( 20.55 u) gaat onze vlucht naar Atlanta. Dan begint er weer een race tegen de klok . We hebben 50 minuten de tijd om over te stappen in de vlucht naar Dusseldorf van 17.55 uur. (23.55u). Dit maal hoeven we geen koffer te zoeken . De koffer wordt voor ons gedaan . Als alles lukt met de overstap in Atlanta landen we om 08.45 uur in Dusseldorf. Na een ritje van 1 1/2 uur zijn we omstreeks 12 uur thuis.
Groeten

1. Gerdie en Klaas:
    25 augustus 2017
    Jammer, het zit erweerop! Wat hebben jullie veel meegemaakt!! Nu weer naar huis!! Ook weer leuk! Morgen zien jullie Toos en Kaat weer! Ze waren super lief!! Goede vlucht, allemaal! Lieve groetjes van ons!
  2. Anja:
    25 augustus 2017
    Leuk om alles mee te beleven!!! Wensen jullie een goede reis en tot gauw!
  3. Oma vogel:
    25 augustus 2017
    Iedere dag genoten van jullie ervaringen en foto's. Fijne en rustige reis naar huis. Ik hoop dat jullie ook nog tijd hebben om een beetje uit te rusten van alle mooie indrukken. Liefs xxx
  4. Oma vogel:
    26 augustus 2017