Op weg naar de solar eclips

20 augustus 2017 - St. George, Verenigde Staten

Vandaag zondag 20 augustus vertrokken vanuit Orlando Florida naar St George in South Carolina. Het was een 6 uur durende reis die de Kids slapende en op mobiel spelletje spelend hebben doorgebracht.
Het Ecolodge is een typisch Amerikaans hotel. De dame van de receptie verontschuldigde zich er waren alleen nog kamers waar gerookt mag worden. Het hotel totaal volgeboekt ivm de totale zonsverduistering. Gewapend met spuitbus van airwick de kamer voorzien van een ander luchtje. Niet dat het veel hielp al was het maar voor het idee. Gegeten bij Georgios restaurant. Het werd Pizza , spaghetti en beefburger. Snel eten en weg wezen dat is het Amerikaans recept. Niet dat wij ons daar wat van aantrekken. De bon lag al op tafel voor de laatste hap gegeten was. Peter heeft daarna nog koffie besteld. Bij supermarkt naar het hotel nog een ijsje gehaald. Nu bijna 21.45 u lekker naar bed. Morgenochtend ontbijten uitchecken en vertrekken naar Lake Marion in het plaatsje Santee .
Dit plaatsje ligt in het midden van de eclipsbaan. Wij hopen op mooit werd en dat we om 14.42 u ( voor jullie 20.42 u) de corona kunnen zien. Nu dit bericht omdat wij direct daarna weer de terugreis naar Orlando gaan maken. En dan dus na 22. 30 - 23.00 u weer thuis komen. Veel te laat om dan een bericht te maken.
Welterusten / Fijne dag ❤
Ps. Solar Eclips is live te volgen op de NASA website.

1. Astrid:
    21 augustus 2017
    Leuk hoor, prachtige reis! Ik hoop dat jullie het goed gaan zien en nog even goed genieten voor terug naar huis!
  2. Gerdie en Klaas:
    21 augustus 2017
    We genieten van jullie verhalen !! Prachtig!! Met Toos en kaat gaat het prima, ze zijn erg lief!! Wij gaan morgen niet weg! We passen morgen gewoon op!! Geniet nog samen!! Lieve groetjes!!❤️❤️